Кейс-урок "Узагальнення і систематизація знань з теми "Механічний рух" ( фізика 7 клас)
Урок №
фізика 7 кл
КЕЙС – УРОК «Подородж
до країни «МЕХАНІЧНИЙ РУХ»
Тема: Узагальнення і систематизація знань, умінь і навичок з теми
«Механічний рух».
Мета: : повторити та узагальнити знання учнів з даної теми розвивати в
учнів уміння виділяти головне, логічно
висловлювати думки;виховувати інтерес до вивчення фізики.
Обладнання:підручник, міні – дошки, смартфони.
Ключові терміни: Механічний рух,
рівномірний рух, нерівномірний рух, прямолінійний рух, криволінійний рух,
рівномірний рух по колу – обертальний рух, коливальний рух, переміщення,
траєкторія, шлях, швидкість, час, середня швидкість, лінійна швидкість, період,
частота, амплітуда.
Хід уроку:
І. Організаційний момент (2 хв)
Д/з
Повторити Виконати перевірочні роботи
на «Мій клас»
-
У нас
сьогодні незвичайний урок, а кейс - урок. На сьогоднішній день такі уроки
набирають популярності.
Це така навчальна технологія, яка дає цілісне уявлення про явища що
досліджуються.
Кейсм це ниточка до дорослого
життя з багатовимірним сприйманням світу , цінностей і явищ .
Виник сей метод в США в
Гарварському універсиметіі базується на ідеях Сократа, який казав «Пізнай самого себе», а це і є
девіз нашого уроку, що означає: розкритися, показати, що ми чогось варті,
навчитися презентувати свою роботу.
ІІІ. Мотивація навчальної
діяльності.
Розпочинаємо подорож країною
«Механічний рух».
-
Де ця
країна? Які області входять до її
складу? Хто її мешканці?
Давайте пофантазуємо: В тридев’ятому царстві жили собі траєкторія і шлях до
них приєдналися матеріальна точка,переміщення. Тіло відліку, системи координат і годинник
утворили свою систему відліку. До них
приєдналися швидкість,
час, середня швидкість, лінійна швидкість, період, частота, амплітуда.
Вони об’єдналися ,
домовилися про спільну мову, територію
, кордон, створили свою конституцію одним словом – створили свою державу.
Мешкенці поділили між собою території;
так утворилися області…Керували цією державою два брати маятники. На спільних
зборах вирішили, що столиця буде -…
Щоб потрапити в державу потрібно пройти кілька контролів (Митний і
громадянський з одного боку та з іншого)
Кейс І: Що ми знаємо про РУХИ?
(за правильну відповідь отримують смайлики
)
1. Зміну положення тіла з часом відносно інших
тіл називають...
2.Тіло,
розмірами, якого можна знехтувати називають…
3.Тіло,
відносно якого розглядають рух, називається …
Характер руху залежить від вибору тіла відліку
4
Система координат, тіло відліку та прилад
для вимірювання часу називають …
5.Рух,
коли матеріальна точка рухається уздовж прямої, називається…
6.Рух,
коли матеріальна точка рухається уздовж кривої, називається…
7. Рух, коли
матеріальна точка рухається з постійною
швидкістю по колу називають…
8.Рух,
під час якого тіло за будь-які однакові інтервали часу проходить однаковий шлях, називається …
9. Рух,
під час якого тіло за будь-які однакові інтервали часу проходить неоднаковий шлях, називається…
10.Тіло підвішане на неаразтяжній нитці
називають…
11. Тіло
підвішане на пружині називають…
12. Рух тіла підвішаного на пружині або на
нерозтяжній нитці наивають…
- А чи впізнаєте ви своїх героїв?
(Відгадування
ребусів)
Кейс ІІ Що ми знаємо про фізичні величини?
(презентації фізичних величин)
Кейс ІІІ Як пов’язані між собою рухи і фізичні
величини?
Робота в групах. Презентації
Кейс IV Який це рух? (Розгадування зображень)
Кейс V Розв’язування задач
складіть задачу і розв’яжіть іі
VI/ Підведення підсумків уроку
Коментарі
Дописати коментар