МАТЕМАТИЧНИЙ ЯРМАРОК


Математичний ярмарок

В. Увага! Увага! Спішіть, поспішайте!
     Господарі й гості, ви нас не минайте!
            На ярмарок  прошу гуртом, поодинці!
            Чекають на вас тут чудові гостинці!
  На ярмарку нашім веселім,  багатім
Є чим дивуватись  і є що придбати!
           Тут щедрі дарунки із саду, городу,
           Тут пісня іжарти усім в нагороду.
Тут речі умільців, ні з чим не зрівнянні -
Барвисті стрічки, рушники вишивані.
      Мерщій на ярмарок усі поспішайте!
      Купуйте, торгуйтесь ,  милуйтесь і грайте!

Традиційно в Україні  збирання врожаю закінчується  ярмарком Люди з’їжджалися на ярмарок як на велике свято, своєрідну виставку та видовище. Сьогодні  ярмарок – математичний!

В. Залишивши уроки, і кабінет, і клас,
    Вітає  математика сьогодні  в залі вас!
Наші команди  чекають на  змагання.
Для них сьогодні математичні запитання.
        Запитання є серйозні, а є й жартівливі.
        Тож будьте ви уважні і будьте ви  кмітливі.
 Не поспішайте відповідь давати навмання.
Нехай допомагають вам розум і знання.
        А швидко щоб проходили гри нашої моменти ,
        Нам допомагатимуть журі і асистенти.

Ярмарок… Чого тут тільки немає! Тут треба бути уважним і кмітливим. А ось і перша лавка.



Правила гри:
У відведеному місці  обладнують торговельні лавки,  де учні  «продаватимуть»   рівневі завдання.  Завдання
 І рівня - ОДИНА ІІ рівня –  ДВІ    ІІІ рівня – ТРИ .
Учасники замовляють 3 завдання: всі І рівня; всі ІІ рівня; всі ІІІ рівня або І, ІІ,  ІІІ рівнів і т. д. і виконують  їх , відповідь  записують   на аркушах із завданнями.  Через 1 хв.  відповіді здаються для  оцінювання.
За правильну відповідь команда отримує відповідну кількість

Пропонуємо   «дрібнички» - запитання для розминки.



























                 Лавка «РІЗНОМАНІТНІ  ДРІБНИЧКИ»
І



Якою  цифрою закінчується добуток 11 12 13 14 15?                                                                                 
Відповідь
0
І

Як зміниться ціна товару, якщо  її спочатку  зменшили на 50%, а потім підвищили на 100%?
Відповідь
Не зміниться
І

Чому дорівнює сума найбільшого одноцифрового і найменшого трицифрового чисел?
Відповідь
109
І

Чому дорівнює 5% від  5?

Відповідь
0,25
І

Скільки прямих можна провести  через дві точки?

Відповідь
одну
І

Якщо перекласти 10 грн з лівої кишені в праву,  то на скільки гривень більше стане в правій кишені, ніж у лівій?
Відповідь

 На 20 грн
ІІ
Що більше  від чотирьох чи  від трьох?


Відповідь
 від чотирьох
ІІ
На скільки різниця чисел 72 і 45 менша від зменшуваного?

Відповідь
45
ІІ

У хлопчика немає жодного брата ,  а у його сестри  стільки братів, скільки сестер. Скільки дітей у сім’ї?

Відповідь
3
ІІ
Чому дорівнює  значення виразу: тричі по п’ять плюс один?


Відповідь
16 або 18
ІІ
Четвертина якого числа дорівнює його половині?

Відповідь
2
ІІ

П’ять, п'ятнадцять, без двох двадцять, семеро,  троє, ще й малих двоє. Скільки всіх?

Відповідь
50
ІІІ

Обчисліть площу квадрата  зі стороною  м.

Відповідь
м2
ІІІ
Чому дорівнює значення виразу 0,25 ?


Відповідь
2
ІІІ
Чому дорівнює довжина кола,  яке обмежує круг площею 25π?

Відповідь
10π
ІІІ
Чому дорівнює гіпотенуза прямокутного трикутника з катетами 5 см і 12см?

Відповідь
13
ІІІ
Яку відстань подолає велосипедист за 20 хв., якщо рухатиметься зі швидкістю 12 ?

Відповідь
4 км
ІІІ
Один із суміжних кутів дорівнює 1000. Чому дорівнює другий кут?

Відповідь
800















Лавка «Завдання, розв’язання, жартівливі запитання»

І
На подвір’ї кури і поросята. Голів  8, а ніг всього 20.
Скільки курей і поросят на подвір’ї? 
Відповідь
Курей -6
Поросят -2
І
Чисельник і знаменник дробу помножили на 5. Як змінився дріб?
Відповідь
Не змінився

І
У водія автомобіля  дві сестри. Відомо що  в сестер немає брата. Чи можливо це?
Відповідь
Водій жінка

І
На одній шальці терезів лежить гиря масою 1 кг і пів цеглини, а на другій – цеглина. Терези перебувають у рівновазі. Знайдіть масу цеглини.
Відповідь
2 кг
І
Які геометричні фігури дружать із Сонцем?
Відповідь
промені

І
На який кут повертається військовий по команді кругом?
Відповідь
1800
ІІ
Три мавпи їли банани. Друга з’їла 5 бананів, а третя – 3 банани. Перша і друга разом з’їли втричі більше бананів , ніж третя. Скільки бананів з’їла перша мавпа?
Відповідь
4
ІІ
Газету розірвали на три частини, потім одну частину розірвали ще на три частини, і так 10 разів. Скільки отримали частин газети?
Відповідь
21
ІІ
У 100 г чорної смородини міститься 0,2 г           вітаміну С. скільки вітаміну в 1 кг?
Відповідь
2
ІІ
10 колод розпиляли кожну на дві плахи. Скільки стало колод?
Відповідь
Не стало
ІІ
Колесо має 18 спиць. Скільки проміжків між ними?
Відповідь

18

ІІ
Будуючи паркан, поставили 6 стовпчиків;відстань між сусідніми – 2 м.
Яка довжина паркану?
Відповідь
10 м

ІІІ
Де потрібно викопати криницю, щоб відстань від неї до трьох будинків,розміщених не на одній прямій,  були однаковими?

Відповідь
В центрі описаного кола

ІІІ
Як прокласти магістраль , щоб відстань до неї від трьох населених пунктів , які не лежать на одій прямій, були однаковими?
Відповідь
На середній лінії трикутника
ІІІ
Чотири населених пункти розміщені у вершинах опуклого чотирикутника. У якому місці слід побудувати завод, щоб сума відстаней від нього до всіх населених пунктів була найменшою?
Відповідь на перетині діагоналей

ІІІ
Забудова нового мікрорайону почали з будівництва. Де потрібно розмістити будинки, щоб відстані від кожного з них до супермаркету були однаковими?
Відповідь
По  описаному колу кола, з центром -супермаркет

ІІІ
Два  прямолінійних шосе виходять з однієї точки. Де потрібно розмістити станції техобслуговування, щоб відстані від кожної з них до обох шосе були однаковими?
Відповідь
На бісектрисі
ІІІ
Як на місцевості  визначити чи кут прямий?
Відповідь
Катети 3,4 , гіпотенуза 5



















Художня лавка
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть  відрізками точки з координатами   (1;0),(2;1),(1;3),(2;4),(1;4,5),(1;6), (1,5;5,5),(2,5;5,5),(3;6),(3;4,5),(2,4;),(3;3),(4,5;2,5),(4,5;0),(5;2,5),(5;0), (1;1).    Позначте точку  (2;4,5).
кішка
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами    (4;0),(3;1,5),(1;2),(-1;2),(-4;0,5),(-6;2), (-5;0),(-6;-2),(-4;-0,5),(-1;-2),(1;-2),(3;-1,5),(4;0).  Позначте точку(2;1).
риба
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами      (1;-4),(4;0),(3;-4),(5;-2),(4;-4),(5;-6), (3;-4),(4;-8),(1;-4).   Позначте точку(2;-4).
пташка
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами     (-4;4),(-1;3),(0;1),(1;3),(4;4),(3;1), (1;0),(3;-1),(4;-4),(1;-3),(0;-1),(-1;-3),(-4;-4),(-3;-1),(-1;0), (-3;1),(-4;4).   Позначте точку(0;0).
метелик
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами  (4;1),(4;2),(1;2),(4;5),(2;5),(4;7), (3;7),(5;9),(7;7),(6;7),(8;5),(6;5),(9;2),(6;2),(6;1), (4;1).  Позначте точку(5;10).
ялинка
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами    (3;0),(1;2),(-1;2),(1,5;4),(1;7),(-3;6)      (-5;7), (-3;4),(-6;3),(-3;3),(-6;1),(-6;-2),(-2;-3), (-4;-4),(1;-4),(3;-3),(6;1),(3;0).         Позначте точку (-1;5).
каченя
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами   (-17;11), (-13;10), (-10;11), (-12;8),       (-10;4), (-3;2),(1;5),(8;3),(7;-2),(-2;-3),(-11;4),(-13;8),      (-17;11).          Позначте точку(4;2).
кит
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами   (3;3), (0;3), (-2;2),  (-5;2),  (-7;4),     
  (-8;3),  (-7;1),  (-8;0),  (-8;-2),  (-5;0),  (-1;-2),  (0;-4),      (3;-2),  (5;-2),(7;0),(5;2),(3;3),(2;4),(-3;4),(-4;2).                           Позначте точку(5;1),
риба
ІІІ
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами: (1;7), (0;10), (-1;11), (-2;10), (0;7),
  (-2;5),   (-7;3), (-8;0), (-9;1), (-9;0),  (-7;-2), (-2;-2),            (-3;-1),  (-4;-1), (-1;3), (0;-2), (1;-2), (0;0), (0;3), (1;4), (2;4), (3;5), (2;6), (1;9), (0;10). Позначте точку (1;6)
зайчик



 ОДНА


 ОДНА


 ОДНА


ОДНА


 ОДНА


 ОДНА


ОДНА


ОДНА



ДВІ


ДВІ   


ДВІ   


ДВІ   


ДВІ   


ДВІ   


ДВІ   


ДВІ
 


ДВІ


ДВІ


ДВІ


ДВІ


ДВІ


ДВІ


ДВІ


ДВІ



П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ



П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ


П’ЯТЬ



ОДНА


ОДНА


 ОДНА


ОДНА


ОДНА


ОДНА


ОДНА


 ОДНА


ІІІ
«Маруся»

ІІІ

«Два дубки»
ІІ

«Два веселих гусі»
ІІ
«Одна калина»






















І
Скільки кілограм пшениці отримав гуцул у попа?
300
ІІ

Яка довжина палички у см  Гаррі Поттера?
27,94 см
ІІІ
10
ІІІ
75 , 63
ІІ

Перевірити чи праву сказав автор.
Ні
  45папуг 12мавп 2слоненяти


І
213,4 м


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Кейс-урок "Узагальнення і систематизація знань з теми "Механічний рух" ( фізика 7 клас)