МАТЕМАТИЧНИЙ ЯРМАРОК
Математичний ярмарок
В. Увага! Увага! Спішіть, поспішайте!
Господарі й гості, ви нас не минайте!
На ярмарок прошу гуртом,
поодинці!
Чекають на вас тут чудові гостинці!
На ярмарку
нашім веселім, багатім
Є чим дивуватись
і є що придбати!
Тут щедрі дарунки із саду, городу,
Тут пісня іжарти усім в нагороду.
Тут речі умільців, ні з чим не зрівнянні -
Барвисті стрічки, рушники вишивані.
Мерщій
на ярмарок усі поспішайте!
Купуйте, торгуйтесь , милуйтесь і
грайте!
Традиційно
в Україні збирання врожаю
закінчується ярмарком Люди з’їжджалися
на ярмарок як на велике свято, своєрідну виставку та видовище. Сьогодні ярмарок – математичний!
В. Залишивши уроки, і кабінет, і клас,
Вітає математика сьогодні в залі вас!
Наші команди
чекають на змагання.
Для них сьогодні математичні запитання.
Запитання є серйозні, а є й жартівливі.
Тож
будьте ви уважні і будьте ви кмітливі.
Не
поспішайте відповідь давати навмання.
Нехай допомагають вам розум і знання.
А
швидко щоб проходили гри нашої моменти ,
Нам
допомагатимуть журі і асистенти.
Ярмарок… Чого тут тільки немає! Тут треба бути
уважним і кмітливим. А ось і перша лавка.
Правила
гри:
У відведеному місці обладнують торговельні лавки, де учні
«продаватимуть» рівневі
завдання. Завдання
І рівня - ОДИНА
ІІ рівня – ДВІ
ІІІ рівня – ТРИ
.
Учасники замовляють 3 завдання:
всі І рівня; всі ІІ рівня; всі ІІІ рівня або І, ІІ, ІІІ рівнів і т. д. і виконують їх , відповідь записують
на аркушах із завданнями. Через 1
хв. відповіді здаються для оцінювання.
За правильну відповідь команда
отримує відповідну кількість
Пропонуємо
«дрібнички» - запитання для розминки.
Лавка «РІЗНОМАНІТНІ ДРІБНИЧКИ»
І
|
Якою
цифрою закінчується добуток 11 12 13 14 15?
|
Відповідь
0
|
І
|
Як зміниться ціна товару, якщо її спочатку
зменшили на 50%, а потім підвищили на 100%?
|
Відповідь
Не зміниться
|
І
|
Чому дорівнює сума найбільшого одноцифрового і
найменшого трицифрового чисел?
|
Відповідь
109
|
І
|
Чому дорівнює 5% від 5?
|
Відповідь
0,25
|
І
|
Скільки прямих можна провести через дві точки?
|
Відповідь
одну
|
І
|
Якщо перекласти 10 грн з лівої кишені в
праву, то на скільки гривень більше
стане в правій кишені, ніж у лівій?
|
Відповідь
На 20 грн
|
ІІ
|
Що більше
|
Відповідь
|
ІІ
|
На скільки різниця чисел 72 і 45 менша від
зменшуваного?
|
Відповідь
45
|
ІІ
|
У хлопчика немає жодного брата , а у його сестри стільки братів, скільки сестер. Скільки
дітей у сім’ї?
|
Відповідь
3
|
ІІ
|
Чому дорівнює
значення виразу: тричі по п’ять плюс один?
|
Відповідь
16 або 18
|
ІІ
|
Четвертина якого числа дорівнює його половині?
|
Відповідь
2
|
ІІ
|
П’ять, п'ятнадцять, без двох двадцять, семеро, троє, ще й малих двоє. Скільки всіх?
|
Відповідь
50
|
ІІІ
|
Обчисліть площу квадрата зі стороною
|
Відповідь
|
ІІІ
|
Чому дорівнює значення виразу 0,25
|
Відповідь
2
|
ІІІ
|
Чому дорівнює довжина кола, яке обмежує круг площею 25π?
|
Відповідь
10π
|
ІІІ
|
Чому дорівнює гіпотенуза прямокутного трикутника
з катетами 5 см і 12см?
|
Відповідь
13
|
ІІІ
|
Яку відстань подолає велосипедист за 20 хв.,
якщо рухатиметься зі швидкістю 12
|
Відповідь
4 км
|
ІІІ
|
Один із суміжних кутів дорівнює 1000.
Чому дорівнює другий кут?
|
Відповідь
800
|
Лавка «Завдання, розв’язання, жартівливі запитання»
І
|
На подвір’ї кури і поросята. Голів 8, а ніг всього 20.
Скільки курей і поросят на подвір’ї?
|
Відповідь
Курей -6
Поросят -2
|
І
|
Чисельник і знаменник дробу помножили на 5. Як
змінився дріб?
|
Відповідь
Не змінився
|
І
|
У водія автомобіля дві сестри. Відомо що в сестер немає брата. Чи можливо це?
|
Відповідь
Водій жінка
|
І
|
На одній шальці терезів лежить гиря масою 1 кг і
пів цеглини, а на другій – цеглина. Терези перебувають у рівновазі. Знайдіть
масу цеглини.
|
Відповідь
2 кг
|
І
|
Які геометричні фігури дружать із Сонцем?
|
Відповідь
промені
|
І
|
На який кут повертається військовий по команді
кругом?
|
Відповідь
1800
|
ІІ
|
Три мавпи їли банани. Друга з’їла 5 бананів, а
третя – 3 банани. Перша і друга разом з’їли втричі більше бананів , ніж
третя. Скільки бананів з’їла перша мавпа?
|
Відповідь
4
|
ІІ
|
Газету розірвали на три частини, потім одну
частину розірвали ще на три частини, і так 10 разів. Скільки отримали частин
газети?
|
Відповідь
21
|
ІІ
|
У 100 г чорної смородини міститься 0,2 г вітаміну С. скільки вітаміну в 1
кг?
|
Відповідь
2
|
ІІ
|
10 колод розпиляли кожну на дві плахи. Скільки
стало колод?
|
Відповідь
Не стало
|
ІІ
|
Колесо має 18 спиць. Скільки проміжків між ними?
|
Відповідь
18
|
ІІ
|
Будуючи паркан, поставили 6 стовпчиків;відстань
між сусідніми – 2 м.
Яка довжина паркану?
|
Відповідь
10 м
|
ІІІ
|
Де потрібно викопати криницю, щоб відстань від
неї до трьох будинків,розміщених не на одній прямій, були однаковими?
|
Відповідь
В центрі описаного кола
|
ІІІ
|
Як прокласти магістраль , щоб відстань до неї
від трьох населених пунктів , які не лежать на одій прямій, були однаковими?
|
Відповідь
На середній лінії трикутника
|
ІІІ
|
Чотири населених пункти розміщені у вершинах
опуклого чотирикутника. У якому місці слід побудувати завод, щоб сума
відстаней від нього до всіх населених пунктів була найменшою?
|
Відповідь на перетині діагоналей
|
ІІІ
|
Забудова нового мікрорайону почали з
будівництва. Де потрібно розмістити будинки, щоб відстані від кожного з них
до супермаркету були однаковими?
|
Відповідь
По
описаному колу кола, з центром -супермаркет
|
ІІІ
|
Два
прямолінійних шосе виходять з однієї точки. Де потрібно розмістити
станції техобслуговування, щоб відстані від кожної з них до обох шосе були
однаковими?
|
Відповідь
На бісектрисі
|
ІІІ
|
Як на місцевості
визначити чи кут прямий?
|
Відповідь
Катети 3,4 , гіпотенуза 5
|
Художня лавка
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками точки з координатами (1;0),(2;1),(1;3),(2;4),(1;4,5),(1;6),
(1,5;5,5),(2,5;5,5),(3;6),(3;4,5),(2,4;),(3;3),(4,5;2,5),(4,5;0),(5;2,5),(5;0),
(1;1). Позначте точку (2;4,5).
|
кішка
|
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками
точки з координатами (4;0),(3;1,5),(1;2),(-1;2),(-4;0,5),(-6;2),
(-5;0),(-6;-2),(-4;-0,5),(-1;-2),(1;-2),(3;-1,5),(4;0). Позначте точку(2;1).
|
риба
|
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками
точки з координатами (1;-4),(4;0),(3;-4),(5;-2),(4;-4),(5;-6),
(3;-4),(4;-8),(1;-4). Позначте точку(2;-4).
|
пташка
|
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками
точки з координатами (-4;4),(-1;3),(0;1),(1;3),(4;4),(3;1),
(1;0),(3;-1),(4;-4),(1;-3),(0;-1),(-1;-3),(-4;-4),(-3;-1),(-1;0),
(-3;1),(-4;4). Позначте точку(0;0).
|
метелик
|
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками
точки з координатами (4;1),(4;2),(1;2),(4;5),(2;5),(4;7),
(3;7),(5;9),(7;7),(6;7),(8;5),(6;5),(9;2),(6;2),(6;1), (4;1). Позначте точку(5;10).
|
ялинка
|
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками
точки з координатами (3;0),(1;2),(-1;2),(1,5;4),(1;7),(-3;6) (-5;7),
(-3;4),(-6;3),(-3;3),(-6;1),(-6;-2),(-2;-3),
(-4;-4),(1;-4),(3;-3),(6;1),(3;0).
Позначте точку (-1;5).
|
каченя
|
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками
точки з координатами (-17;11), (-13;10),
(-10;11), (-12;8), (-10;4),
(-3;2),(1;5),(8;3),(7;-2),(-2;-3),(-11;4),(-13;8), (-17;11). Позначте точку(4;2).
|
кит
|
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками
точки з координатами (3;3), (0;3),
(-2;2), (-5;2), (-7;4),
(-8;3), (-7;1), (-8;0),
(-8;-2), (-5;0), (-1;-2),
(0;-4), (3;-2), (5;-2),(7;0),(5;2),(3;3),(2;4),(-3;4),(-4;2). Позначте точку(5;1),
|
риба
|
ІІІ
|
Побудуйте і послідовно сполучіть відрізками
точки з координатами: (1;7), (0;10), (-1;11), (-2;10), (0;7),
(-2;5), (-7;3), (-8;0),
(-9;1), (-9;0), (-7;-2), (-2;-2), (-3;-1),
(-4;-1), (-1;3), (0;-2), (1;-2), (0;0), (0;3), (1;4), (2;4), (3;5),
(2;6), (1;9), (0;10). Позначте точку (1;6)
|
зайчик
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
ДВІ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
П’ЯТЬ
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ОДНА
|
ІІІ
|
«Маруся»
|
ІІІ
|
«Два
дубки»
|
ІІ
|
«Два
веселих гусі»
|
ІІ
|
«Одна
калина»
|
І
|
Скільки кілограм пшениці отримав гуцул у попа?
|
300
|
ІІ
|
Яка довжина палички у см Гаррі Поттера?
|
27,94 см
|
ІІІ
|
|
10
|
ІІІ
|
|
75 , 63
|
ІІ
|
Перевірити чи праву сказав автор.
|
Ні
45папуг 12мавп
2слоненяти
|
І
|
|
213,4 м
|
Коментарі
Дописати коментар